På kärt återseende





- Här är jag och jag duger.


Hej Bloggen!
Åh gud, jag kom nyss på den briljanta ideén att starta upp min gamla blogg.
Har länge gått omkring och funderat, och hur jag än vridit och vänt på det så vill jag väldigt gärna tillbaka..

När jag tittar på mitt senaste blogginlägg så ser jag att det var ungefär ett år sen jag skrev
mitt sista inlägg. Ett år?! Kan ni tänka er hur mycket som förändras under den tiden..

Jag tror inte att ni i eran vildaste fantasi kan komma på hur mycket jag upplevt
under dethär året. Hur mycket jag har utvecklats som person och hur självständig jag har blivit!

Just nu bor jag själv i en liten etta inne i Östersunds centrum
Jag går trean på Palmcrantzskolan och 2010 beräknas min student
Jag och 6 av mina klasskamrater åker till Afrika 4 Januari 2010 och gör PA
Jag har gått ur mitt dåvarande förhållande och känner mig friare än någonsin
Jag har upptagit min träning och påbörjat mitt körkort
Jag har blivit den tjej jag var, jag har blivit hon jag ville tillbaka till och jag trivs bättre än någonsin!

Det finns mycket att prata om och mycket detaljer att utveckla. Men just nu får dethär räcka
och jag kommer naturligtvis tillbaka och ska försöka mig på att uppdatera så ofta som det är möjligt!

" Jag har blivit hon jag strävat efter och ingen ska få ta det ifrån mig - jag är tillbaka och jag är starkare än vad jag trodde var möjligt. Jag står stadigt med mina fötter på jorden och jag tänker inte ge vika" 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0