Upp och hoppa!

Godmorgon!

Jag är i a f redan uppe :) Lr redan! haha.. Gårdagen var en bra dag.
Började räddningstjänsten runt 9 och sen hade vi teoriprov och fystest.
Som jag verkligen lovade mig själv att jag skulle spika. Tyvärr fick jag nog
bara 1 av 2. Men vad ska man göra? Okej, jag failade på fystestet men de kommer igen.
Jag är ju nämligen envisast på jorden, såklart att jag kommer klara det!
Ingenting är omöjligt, inte för Emilia Nordlöf :)

Senare på kvällen var jag på bio med min barndomskompis Mattias.
Det är något speciellt med barndomskompisar, ett speciellt band..
Hur som helst så såg vi 500 days of summer. Och gud vilken knepig film!
Men Zooey är verkligen fin, åh hon är verkligen vacker på ett annorlunda sett.
Dock återstår den stora frågan -
Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag gillar den eller inte. Jag tror de?
Bitvis var den ganska seg men den hade en handling som gjorde att
man var tvungen att fortsätta och se. Jag vet inte, jag är väl gammeldags och
vill väl att alla kärlekshistorier ska sluta på ett visst sätt. Fånigt, jag vet..



- 500 days of summer med Joseph Gordon-Levitt och Zooey Deschanel.


Kvällen avslutades med en träff med bästa Mille. Vi satt på Oleary's och
beställde ett glas vin, sen satt vi där ända framt ill 12! Åh, det var så trevligt att bara vara.
Bara sitta där och diskutera mellan allt om himmel och jord. Ibland behöver man
en liten "pick me up" och hon är alltid den som klarar av de uppdraget med bravud.
Tänk att vi har kommit varandra  så nära sen vi både blev singlar. Hur är det möjligt?
Är man så man bunden när man är tillsammans med någon att man glömmer
bort sin riktiga vänner?  Numera när jag ser par så kräks jag nästan.
Inte för att jag är avundsjuk, utan för att jag är så sjukt nöjd med min tillvaro nu
att jag aldrig skulle vilja ha tillbaka det gamla jag hade!
Jag ljuger inte för mig själv när jag säger att idag är jag lycklig! 

"Numera är jag inte beroende av någon förutom mig själv.
Och det är så det ska vara! För om någonting händer, så vet jag att jag
har någonting att falla tillbaka på. Förstår ni? Det kunde jag inte förut."


Har så mycket att se framemot. Nu är det en vecka kvar till jul!
Den 3 Januari åker vi, vi åker det till Afrika! Det börjar närma sig tjejor.
Vi ska dit och göra världens bästa projektarbete. Det är stort!
Mer uppdates om det kmr framöver...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0