Todays - Make up kurs

Idag har jag vart i Hammerdal på Helskön hos Helena.
Make up kurs var det som stod inplanerat. Otroligt skicklig smikör var hon!
Jag vart verkligen imponerad av hennes talang, och hon tog god tid på sig
och resultatet blev toppen! Hade jag valt att gå här inne i stan så hade
dom förmodligen inte vart lika mån om sina kunder som hon är. När man är utanför
city så att säga så får människor en annan attityd. Dom blir trevligare och mer jordnära.

Jag trivdes jätte bra och hon förklarade hela tiden vad
hon gjorde under tiden och guiade mig. Hon jobbade med ett
nytt märke som innehåller bara mineraler, Artdeco heter det.
När vi var färdiga fick jag välja ut produkter för den summan jag betalade för kursen.
och jag gillade verkligen hur det blev så jag känner mig nöjd :)
Dom bästa 500 kr jag har spenderat den senaste tiden kan ju säga :)
Dagens eloge till Helena i a f!

Just nu längtar man tills det blir fredag så man får
annäda sitt nya smink. Det är ju det bästa!



- Carina och Helena på Helskön












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0