Ont i magen - dålig dag!

Bloggen! Sitter i min varma sköna säng insvept i täcket
och väntar på bättre tider? haha nej :) Det är en sån dag idag.
Det är den tiden på månaden som man får göra det.
Och äta hur mycket choklad som man vill :) Magen sprängs snart,
tänk om det kunde finnas starkare tabletter än Alvedon och Ipren..
Det är tur att jag är själv hemma för jag blir så grinig
denhär tiden på månaden. Som tur är så får man förmånen att vara det! :)
Så kort och gott så stannade jag hemma idag. Har nästan inte klivit
upp ur sängen sen jag kom hem från jobbet imorse.. Har legat hela dagen.
Klev upp nyss för att gå på affären, ungefär det enda jag orkar med just nu.
Så skönt att ha laptopen nära tills hands så kan man bara ligga i sängen och slöa.

Föresten jag beställde från chicy.se igår också! Nån hobby måste man få ha!
Och naturligtvis måste jag ha en dyr sådan.. :)
Guuuud vilken trevlig överasskning jag kommer få när fakturorna kommer :)
Nej det är tur att jag jobbar! Tack gode gud..


- Piramid stud ring 129 kr.




                           - Knitted Shaggy top 699 kr.


Tror att jag lite senare ikväll ska ut på en promenad med min närmaste vän.
Känns om om jag behöver det, kommer bli paralyserad om jag ska sitta härinne hela dan.

Och vet ni vad jag kom på nu?
På lördag ska jag och twinsister starta årets julmys.
Vi ska handla julklappar - göra julgodis - Pepparkakshus -
Pepparkakor - dekorera & pyssla och ev lussenullar.
Jag som verkligen har en förkärlek för julen tycker verkligen om sånt där.
För mig är jul det bästa högtiden som finns, innuti är jag nog fortfarande ett litet barn.
Årets julklappar kommer bli världsbäst. Tyvärr kan jag inget avslöja
för jag misstänker att min familj läser min blogg ibland. Så det får vänta helt enkelt!

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0