Förkyld och nyårsafton

Yepp, that´s right! Ni hörde rätt, nu sitter jag här
med kanske univerums fetaste förkylning. På nyårsafton!


Men hörni, jag är inte bitter för det. För idag kommer
gå till världshistorien, eller okej då. Men jag kommer ha väldigt trevligt! :)
Det blir middag härhemma hos fader först. Med bästa vän Emelie, syster,
Tuvis och pappas flickvän Marina! Sen fortsätter vi ute i Lugnvik tillsammans
med världen skönaste människor, Robin & co.
Där firar vi 12-slaget med skumpa och en massa skratt o glädje!

          





Och på söndag eftermiddag då åker vi, Afrika och +35! Som jag längtar..
Och som vi har planerat, äntligen är vi snart påväg mina vänner!

Allting är ordnat och jag har koll på allt.

<Packningen
<Pass/Visum
<Pengar
<Gåvor/presenter
<Vaccineringar
<Ordnat kamera så jag kan göra min egen scrapbok

Naturligtvis är dethär bara en bråkdel av allt
som jag egentligen har fixat.. Men nu syns det klart, allt slit har äntligen gett resultat!

Och även om det dunkar i mitt huvud för jag är så förbaskat förkyld
så är jag lyckligare än någonsin. Denhär resan kommer vi aldrig får göra om igen!

Och igår sändes vårat klipp från Mittnytt - Dom var där och intervjuade
oss angående våran resa. Även om dom tog den sämsta vinkeln
så har jag ju vart med på tv! :)

Här är länken -
http://svtplay.se/v/1830963/mittnytt/liberia_nasta_for_sex_tjejer

Värmen här kommer vi! Blir nog ingen uppdatering ikväll,
för första gången på väldigt länge ska jag bara koppla av och njuta!

So long my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0