Blogguppdatering - tummen ner!

Jag försöker, jag försöker att uppdatera men det går rakt åt pipsvängen.
Sen vill jag faktiskt inte skriva jämt om jag inte har något roligt att berätta.

Kul att läsa om: Emilia sover, Emilia kliver upp, Emilia äter.
Ja ni jag tror ni förstår vinken? haha :)

Men nu hörni ska jag berätta en liten story för er!
De var storhandling i torsdags. Ica Kvantum, och jag handlade
exakt så pass mkt att jag skulle orka bära det. Men jag gjorde
misstaget att packa i en pappåse. Så då när jag alltså kliver av
bussen och hunnit gå några meter. Rasar hela kassens underrede,
och maten rullar nerför backen. Så står jag där, och funderar på
vadfan jag hade gett mig in på. Jag drar en djup suck och tänker högt för mig själv:

- Nog fan är det typiskt att just detta ska hända mig just nu. Självklart.

Egentligen! Som tur var det en snäll man
som hjälpte mig plocka ihop de. Sen kom mormor med en påse så jag
snällt kunde fortsätta gå hem och göra lite mat :)

Jag säger då de, ALDRIG MER PAPPKASSAR!





För att fortsätta inlägget med några rader om min extremt
normala vardagsliv. Så kan jag säga att idag är jag ledig.
Sen jag ska spana på julklappar, lite planeringsfix inför Afrika-resan
(Ett projektarbete jag ska göra med 6 av mina klasskamrater -
ska ta det mer utförligt i ett annat inlägg) och så vill jag gärna hinna med att gå en långpromenad..

Btw jag nätfyndade igår på Nelly.se kolla vad jag beställde, vill ha nuu :)

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=427303&qProductColorId=14&gender=1&language_id=1

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=479175&qProductColorId=29&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&q
NavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=5&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&
qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1





Nu - frukost, hör senare bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0