Bloggtoppen

Tänkte att jag skulle göra en egen lista med bloggar som
jag finner insiprerande och värda att slänga ett öga på ;)

Jag hittar personligen mycket mer tips och inspiration
från bloggar, mer än vad gör när jag strosar runt i affärer.
Medan vissa, läser jag bara för jag tycker dom är intressant och roliga..

TOPP 5

www.blondinbella.se - Vad än folk säger om henne så tycker jag hennes
blogg har stor potential. Hon är driftig, ambitös och hon tar även upp viktiga frågor i sin blogg.
Jag älskar också att hon blandar det med mode. Genom hennes blogg får man även
många tips och råd om hur man driver sin egen blogg. Hon har många bollar i luften och är
inte rädd för att prova nya saker.

www.kenzaas.se - Kenza är en tjej med fötterna på jorden och har trots
sitt stora kändisskap lyckas behålla sin personlighet. Hon är väldigt modeintressead
och genom henne har jag funnit mycket inspiriation. Hon skriver om allt som händer
i hennes liv och ä väldigt mån om sina läsare!

http://www.finest.se/katrinSchulman - Hur mycket jag än inte tål henne. Så brukar jag läsa
hennes blogg bara för vardagsunderhållning. Hon har gjort ganska många knepiga uttalande
och jag tror inte att hon egentligen har så mycket bakanför pannbenet ( eller så spelar hon)
Men ni borde läsa hennes blogg just därför Katrin är Katrin!

http://tyras.se/page/3/ - Tyra Sjöstedt som arbetar åt Veckorevyn är fantastiskt
vacker och hennes blogg är också en sån man följer varje dag just därför den har
en alldeles egen personlig toutch. Jordnära tjej med huvudet på skaft!

http://kanal5.se/fridafahrman - Både systrarna Fahrmans bloggar är toppen! Fridas blogg
gillar jag därför hon och Sofi är en ganska stor kontrast mot varandra. Frida är äkta
och inte alls påklistrad. Grymt bra skönhets och modetips!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0