Annadag jul - mellandagsrea!

Vi vet alla vad Annandag jul betyder, justdet Mellandagsrean!

Nu håller vi tummarna för att det finns något man kan fynda.
Egneltigen är det rent luredrejeri, för affärerna skulle aldrig
rea ut såhär om dom inte tjänade någonting på det själva.

Men jag klagar inte, för jag hittar alltid något jag är nöjd med :)
Och det är något speciellt med mellandagsrean, det gör julen liksom.

Inatt har jag sovit hemma hos paps och syster.
Jag fullkomligt älskar känslan att få vara hemma hos familjen.
Missförstå mig inte, jag stormtrivs i min lilla etta. Det gör jag!
Men när det är lov och man är ledig är det skönast
att få vara hemma med nära och kära..

Julafton var suveränt! Jag fick allting jag önskade mig och mycket mer,
det är inte klapparna som gör julafton. Det är stämningen!
Sällskapet - familjen. Ja, det är någonting speciellt som gör att alla barn älskar julafton.
Men i år måste tomten ha tyckt att jag hade varit snäll för kolla här..


Juklapparna 2009
      
           

               


Locktång från Björn Axen
Presentkort på Helskön - make up
Presentkort på Maxime hårfrisörssalong - klipp o färg
Pengar - sponsring til Afrika
Miniugn till min lilla lägenhet
En hallampa
Biobiljett
Nyårsklänning m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0