1 December - Första delen av årets julkalender

07.15 startade årets julkalender upp och jag var förstås uppe för att kolla in den.
Jag vet inte, det känns som att julkalendern blir sämre för varje år. Vad hände med
Pelle Svanslös, Trolltider och dom tradionella klassikerrna som faktiskt var bra?
Dom som man bänkande sig framför varje morgon för att man absolut inte vilja missa.

Men ända sedan jag var liten så har jag följt julkalendern.
För mig har de vart en tradition, så de är lite tråkigt.


Jaja, jag kan ju alltid ladda ner de gamla julkalendrarna och följa
dom varje dag fram till jul om det nu är så :) Tror faktiskt att jag ska göra det.
Snacka om att dissa årets julkalender, haha! Men jag ska följa den några avsnitt till
och så får vi se hur det ter sig helt enkelt. Jag kan ju faktiskt ha fel, det har hänt förut :)




- Supersnälla Silversara och Stålhenrik

Nu ska jag kliva upp ur min varma säng och ta på mig min rutiga pyjamas
och mina julstrumpor och göra lite gröt! Tror även att jag ska börja klä granen..
Vet att det är tidigt, men jag får göra som jag vill. Det är ju min lägenhet :)
Och jag är ledig! Ska försöka knäppa kort på den sen och lägenheten och lägga
upp här så ni får se hur vackert jag har gjort här :)
Och utanför fönstret är det alldeles vitt med snö och julstjärnan lyser klart i fönstret!
Vad jag gillar julen..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0