Slut på slöandet

- För alla därute som tvivlar. Som rynkar på näsan
åt mig bakanför min rygg när jag inte ser..
tro mig, jag ser er.

Ett distansförhållande är inget jag har valt.
Det är inget man önskar sig som liten flicka
att ens pojkvän ska bo 20 mil bort..

Men nu är det såhär, det är vi. På riktigt.
Ibland måste man göra uppoffringar och
ta sig en funderare på vad som är värt någonting.

För han gör mig lycklig. End of story!


..
för övrigt börjar jag få en riktigt ordning på mitt kaotiska liv just nu :) Dagens Hurra!

Härligt, bokades nyss pilates pass till imorgon kväll..
Efter en lång sjuk-period är jag nu på G igen!
Nu blir det hårdträning, striktare linjer angående kosten.
Och sjuhelvetes mkt pluggning.. Började våra riktiga lektioner idag.
Hade världens lamaste dagar förra skolaveckan så nu drar det igång på riktigt!
Första matte lektionen idag!
Det var Insane ;S
Riktigt hjärngympa, och det kan behövas i mitt fall vill jag lova..
Nu jävlar finns inge tid för latmaskar, jag ska köra på 140 hela året!
Sommaren har gjort att jag legat av mej med allt, rejält. SKÄRPNING!
En posar-bild dyker snart upp inom kort, så don't worry. Be happy!
Ska även bättra mej på bloggandet, det är ett löfte!





 Se ya soon folk's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0