Dagens youtubeklipp

Jordin Sparks nappar åt sig första platsen!
Emelie i klassen tipsade mig om denna låten,
& det tog inte mer än 1 minut innan jag fick en ny favorti låt :)

Dock hittade jag ingen kod att klistra in för det stod -

Embedding disabled by request på alla. Naturligtvis, typiskt!

Länkar här nedan istället då, inte lika kul men vad ska man göra? :(



http://www.youtube.com/watch?v=yzyys6kW8yg&feature=related

SItter hos mormor och lagade den mest godaste fiskgratängen någonsin..
Fransk fiskgratäng och potatis är som heaven.. aa.. :)
Tänkte strax kila iväg på mitt Pilates-pass. Ska bli hur härligt som helst. Skingra tankarna lite grann..

lot of love to you guy's out there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0