Bloggtorkan leder till -

De är så det ligger till nu bloggen..
Anledningen till att jag har slutat bry mig i bloggen
beror på att jag tkr den är för alldaglig. Det händer inget,
den bara står o stampar.. Så är det med mej, det är så det ligger till.
För mig måste allting avra perfekt, annars lägger jag ner de. De mesta i a f!


Så jag tänker avvakta lite grann & komma tillbaka när jag kommit
på hur jag ska fortsätta med min blogg.. Vill ha den sådär personlig som den
var i början.. Vill ändra bloggdesign och vill ändra innehållet i bloggen..

Kommer tillbaka när jag känner att jag är beredd :)
Ta hand om er alla därute, ni blir inte av med mej så lätt :)

Jag vet att jag inte är blondinbella lr kenza, men min blogg
ska ända ha de där lilla extra som är personligt för just mig!

måste hitta min nisch, min grej. Hitta lite inspiration ni vet! 
Tack o bock bloggläsare, tills vidare...
 
På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0