Ännu en måndag närmare julafton!

Ja det är vi ju, jag kan väl inte ljuga heller? :)
Föresten gillar jag julafton o jag känner på mej
att den här julen kmr att bli den bästa på länge.. Låt det bli så!
Julen är nog den härligaste högtid jag vet, om alla familjen är sams vill säga.. hmm..

I alla fall så spenderas denhär veckan hos pappsen.
På prov så får vi se hur tiden ter sig helt enkelt :)
Man får ta dagarna lite som dom kommer har jag lärt mig på senaste tiden.. Lättsammare då!

Blir en massa tråk-göra ikväll.. Matte, samhällskunskap..
Samtidigt är de skönt att skolan dragit igång igen så man får lite rutin på tillvaron.
Lite sotis då mami åker till London nästa helg, men å andra sidan ska vi faktiskt
till USA om inte så länge till :D wiii.. Då har man något mer att längta till och det känns bra!

Strax kmr karln i huset hem så då blir det käk
och sen iväg och storhandla lite.. Lite schampo, balsam m.m
Vore lite tråkigt  om man inte kunde duscha, utan att bli ren menar jag haha.. :)

Nu bifogar jag ett klipp med Lars winnerbäck .
Gillar just den här låten, o tänker mkt på älskling när jag hör den..
Komihåg mig då, att finns du kvar

förösk att bortse från den usla kvaliten,
koncentrera er på låten istället!

Uppdate: Youtube och blogg.se verkar vilja vara extremt disträ
idag för inget verkar vilja funka, så får ta klippet senare.

DAGENS BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0