Vad har denna onsdag kväll att bjuda på mån tro?

Vad ligger på erat schema ikväll?
Eftersom jag tillbringade både gårddagen och idag med att vara sjuk.
Har jag haft rätt dåligt tempo, ligger mest i sängen och sover/ ser på tv om vartannat.
känner mig så sysslolös.. Hatar verkligen den känslan. Nej, nej speed ska det vara! Full fart framåt. Tkr ni inte? :))
Imorgon däremot blir det skola för min del, efter det. Helg! Dåligt skönt det kommer kännas..
Och nu jobbar jag inte heller varannan helg som jag faktiskt gjorde innan.
Nu är jag ledig 3 helger på raken. Och det kan behövas vill jag lova..
Också är det ju faktiskt lov v.44, som grädden på moset..

Själv är min kväll inplanerad med
lite Grey's Anatomy samt sconesbakning.. Yummi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0