I'm back guys!

Yes I am, och den här gången stannar jag förevigt.. Tror jag :)

Guuud vad mycket jag har att uppdatera om n u i a f.
kan verkligen inte klaga på att orden är för få :D
Någonting som jag förmodligen inte ens nämnde för er
här i bloggen innan jag gick på "semester" var att jag har pojkvän sedan en tid tillbaka..
Yepp, thats right. Och just imorgon firar jag o han 3 månader!

För 2 1/2 år sen hade nog varken han eller jag trott att det var såhär det skulle bli emellan oss!
Ni vet alla att jag varit väldigt öppen när det kommit till vad jag anser om relationer och förhållanden..
För jag har alltid varit tjejen som gillat ensamheten,..

Eftersom jag alltid har varit en sån person som varit själv, har jag aldrig haft
någon annan att tänka på mig utan mig själv...


Jag diggade tanken att jag var fri och fick göra precis som jag ville.
Jag har aldrig placerat in mig själv som flickväns-typen. Det var inte jag.
Jag gillade att ha kul, och jag ville inte ha något lånvarigt.
Tänk jag minns hur mkt jag hatade när man såg par på stan stod och
fjantade på o sa att dom älskade varandra osv. Och dethär med att fira hur länge man varit
tillsammans, de förstod jag aldrig mig på.. 


Det är som om min gamla personlighet är bortblåst, på ett bra sätt naturligtvis.
Och hörni, jag är glad att jag väntade med att stadga mig tills jag hittade den rätta..
Jag trodde och jag fann honom, ge de lite tid så kommer samma sak att hända er..

Jag tröttnar inte på dej som jag normalt hade gjort om jag hade varit mitt gamla jag.
Ibland måste jag ligga vaken för att försäkra mig om att du finns där när jag vaknar.
Att det fortfarande är du o jag..


Jag älskar dig mer än ord kan beskriva, mer än det är möjligt..
Precis som du är! Jag klarar mig inte utan dej. Det är vi tillsammans!

Med ett glatt humör o ett sjuhelsikes tålamod kmr man långt :))

"Some people wait a
lifetime for a moment like this"

- A moment like this by Leona Lewis.
From High School Musical..




Jag är lycklig på riktigt, det kan aldrig någon ta ifrån mej. Aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0