USA valet!

Kan inte förstå, han vann. Han faktiskt vann på riktigt.
Jag är kanske inte sådär jätte insatt i politik, inte sådär som jag skulle vilja vara.
Men att Amerikas 44 president skulle bli Barack Obama var väl
bara något man kunde drömma om.. Man kanske tänkte o önskade, men de var inte tippat.
Tänk vilken seger för USA att bli representerad av en sån man..
Första färgade presidenten. Eloge till Obama!
Läster några artiklar i skolan idag om Valkampanjen i USA.
Hans tal var helt otroligt. Det var någonting i stil med att
Amerika är förenta stater, inte ett svart eller ett vitt amerika.. Go Obama!


Barack Obama, välkommen hem.

Applåder! Detär är stort hörni, riktigt stort. Heja Amerika!
Det är nu det kmr skrivas historia, (mina vänner ) som min lärare i Etik och Livsfrågor bruk säga!

Ett nytt amerikanskt ledarskap ska ta..
Godbless.. Fy fan va härligt, och nu svor också!



TIPS! Här kan ni se hela Obamas segertal
 till USA:S befolkningen på Aftonladet.
Hans tal, jag vet inte vart jag ska börja.. Segern är eran!
Klok och vis man, det är vad han är. Barack Obama..

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/usavalet/article3699210.ab



Kommentarer
Postat av: Anonym

sveriges 44 president?

2008-11-06 @ 21:24:48
Postat av: Emilia Kristina Nordlöf

Hoppsan, tur att nån är observant! :)

2008-11-07 @ 06:45:11
URL: http://baanankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0