Träningsvärk my ass.

Kan ni ge er fan på att jag har!
Det är näääästan så man funderar på att ligga
kvar i sängen på mornarna för att man inte tar sig upp :)

Sitter i skolan i datasalen nu coh ahr nyss gjort
färdigt vår seega APU-rapport. Fredag idag med sol coh ledighet. aahh.
hela helgen är jag ledig, jag har ingenting planerat. Ska bara chilla och tare lugnt.
Vet ni vad? det känns förjävla härligt! :D

Fick mig en snilleblixt igår. Det går långt emellan jag tänker på dethär med pappa.
Det är väl som onödigt att slösa energi på sådant som ändå inte går att göra någonting åt?
Jag tänker inte ljuga, jag saknar pappa. Jag saknar allt med honom. Hur roligt vi brukade ha tillsammans.
Hur bra humör han brukade få mig på. Hur han var min förebild. Jag saknar när vi bodde på Fjällgatan..
Våra filkmkvällar. A allt.. Ingenting kommer förändra att han är min pappa..

Det känns lite konstigt att dethär kanske bli den första födelsedagen då inte pappa är med..

Ikväll ska jag och mams ut och äta! bara jag och hon.
Sushi ska vi äta, det blir nått nytt :) Nu ska jag gååååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0