Tisdag

Heeeey folket idag är jag:  trött-som-ett-jävalusus-fet-arsle..
Ursäkta min fina ramsa! kände dock att det var läge att dra till med en sån.

Desperate Housewives samt Ugly Betty ikväll rå.
Tove kommer och gör mej lite sällskap.
Vi ska göra banan-hallon smoothie med jordnöts-banan mackor!
Mmm, jag förstår att det kanske låter lite motbjudande..
Förstå hur gott det är? Helt sanslöst!

Btw! Var på hälsocentralen igår för att kolla upp
varför jag är sjuk hela tiden. Visade sej vara bara ett vanligt Virus.
Ingen bakterie så jag fick ingen antibiotika. Disktriktsköterskan
föbjöd mig däremot att träna på några veckor. Tyckte jag skulle lugna ner mig
så min kropp hinner återhämtas!
- Ni ungdomar och erat tränande. Ojoj, ni måste lära er att bli friska först!
vad ska jag göööra då? har så svårt att sitta still.. Blir rastlös

För sen ska jag hem och laaaaga mat lalala.
Lasangett blir det! ungefär som lasange fast det går snabbare.
Vi får se om det går att äta :)

Måste dra, hörs när jag kommer hem för nu slutar vi!

laaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0