Sun is shining! :)

Jag & mams var på Simon och Viktor och åt middag igår
inne i stan :) oxfile grillspett åt jag, Bland det goaste jag ätit
de senaste månaderna tror jag. Det var trevligt att umgås
med mams på tu man hand lite grann.
Jag älskar dig Malin Kristina Lundberg!
För att du alltid sätter mig i första hand.
Och för att du alltid ger mej den styrka jag behöver för att orka med. :)

Hur är ni? Har ni en förbild som ni ser upp till?
Jag har det, jag hade en i a f.. Det var min pappa..

Kent Nordlöf.. Det skulle vara enklast att bara förtränga, glömma..
Det är det som är problemet jag vill inte.. Det har alltid varit vi.
Vi har alltid spelat i samma lag, samma team..
Vi är ett jag och farsan! Aldrig i mina vildaste drömmar
hade jag trott att det skulle behöva bli såhär.
Jag saknar ditt skratt, hur du brukar le när du berättade för folk att
att du var så glad över att du hade en så väluppfostrad dotter..
Jag saknar din röst, alla de gånger du ringde bara för att kolla till
att jag var välbehållen eller att jag kommit hem ordentligt..


-
Jag i Oktober förra året, på Fjällgatan..

Hur du lovade mig att du och jag alltid skulle hålla ihop.
Att ingenting skulle få komma emellan oss..
För ingenting kommer att förändras, du kommer alltid att vara min pappa.
Det som är förändrat är att du spelar i i ett annat lag.
Jag blev kvar här, medans du bytte till Real Madrid
Det är så det kommer att se ut nu.
Du och jag är inte längre ett team, vi spelar nu mot varandra..

Jag tänker inte böla, jag tänker inte gråta.
Vad är det för mening? Du kommer inte direkt tillbaka för det..
Ska försöka hålla tillbaka när det tar emot ibland. Jag har lyckats överlevt
det mesta
. Då borde dethär bli en pice of cake!


Haha sa till mams igår att hon skulle väcka mig när hon klev upp.
11.15 kom hon in till mej. happ halv dan gått, skönt! :)
Klev, satt vi tv:n & kikade på älskade Scrubs så jag hann vakna till lite.
Sedan bryggde jag te och åt turkisk yougurt med frukt och nötter!.
Har hjälpt mams och pyssla lite härhemma, bärt lite flyttkartonger.
Stökat uppe på vinden b la. Jag har marinerat kycklingfilén som jag och kalle ska grilla idag
till middag! :) För sen ska vi ner till norlings och ha trevligt. lalala. :D



Klädhögen jag har, ser numera som Mount Everest! creepy!


Kommentarer
Postat av: tove

fan emilia du e så jävla bäst! stå på dig för du är värd så mkt mer! PUSS GUMMSI!

2008-05-10 @ 15:25:29
URL: http://touvalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0