Skryt

Idag är det nästan exakt 2 veckor sedan
jag officielt sa upp kontakten med min pappa!


Jag slöt ett löfte, ett löfte att jag
aldrig skulle fälla en tår igen.
Inte för honom, och jag jobbar på
att inte låta någon få mig att gråta.
Tids nog ska jag lyckas med det också..



Vet ni vad? Från att gråta mig till sömns i prinicp varje natt.
Har det idag gått 2 hela veckor utan tårar, och sorg.


Det är en bra bit påväg, och
det är alltid första hindret som är det svåraste :)
Jag kommer tillbaka, vänta ni bara!
Jag känner inget behov att vara ledsen numera.
Sommaren närmar sig och jag kan inte känna mig annat än lycklig! :)

Allting som är värt något är värt att kämpa för.


Kommentarer
Postat av: fröken svedlund

jag är stolt över dig! <3

2008-05-29 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0