Men skärpning Nordlöf.

Heeeysan bloggfolket! Förlåt för den urusla uppdateringen..
Verkligen varit sista sluttampen med läxor och så
nu inför sommarlovet.. Jätte härlig dag igår.
For hem och sov i mormors lägenhet, passar på
och snikar den nu när hon befinner sig i Turkiet!
Det är så skönt att koppla av och bara vara ibland. :)
Sen kom emelie, vi gick en lång skön promenad,
vi gick och solade och jag fick värsta märkena efter
trosorna efter jag solat :) hell yeah,
nu kanske man snart kan börja visa sig bland folk!
Sedan handlade vi lite nötter och vindruvor för att bege oss hem
och titta på Grey's Anatomy and Sex and the city offcurse!
Myyyyysipys. Idag har det varit så varmt och gott med sol
så det bara skriker om ett. Verkligen, nu känns det att sommar'n är här :)

Vi hade brännboll på idrotten sen for jag och brudarna ner på stan
och käkade på kiiina. :) Följde även med emelie för att leta en studentpresent
till hennes kille!.. NU sitter jag här och har precis lassat in en omgång med vit tvätt
och ska börja lite på bokrapporten inför imorgon.. Heeeelgheelg är det imorn jippi ho!

Men ni vet att mina nya skor har gett mig så
goa fötter, inge ont gör dom, och inge röd är dom heller!
Vafan lika bra att rycka upp sig! måste ju gå in dom
om jag någonsin ska kunna använda dom.
ville att ni skulle veta de så :)
En annan sak!

Nytt skvaller på ingång, jag har spanat in en ny på skolan nu.
Och jag svär han är så fin, han har skåpet alldeles intill mig och
idag tittade han mig rakt i ögonen och jag trodde helt allvarligt
att mina knän inte skulle orka bära upp mig.. Jag kände långsamt
hur dom vek sig, det är härligt att känna så. Visst är det :)
Jag ska ta tjuren vid hornen och har lovat att jag ska prata med honom
innan sommarlovet är slut. Vet inte om det är sommar-känslorna som närmar
sig eller om det bara är jag som kanske börjar bli lite små förälskad.
haha, det är ändå en grymt skön känsla! :) aaah jag gillare!



laater chicks ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0