Lördags shopping!

Det är bokstavligen så varmt att man flyter bort!?
Hereguuud.. Idag har jag handlat utav bara satan vet ni!
hela familjen for in till stan imorse, träffade även mormor
som kom hem från Turkiet igår kväll och hon var inte lika brun som
en pepparkaka heller. Nejnej, aldrig! Handlade lite smått & gott och försökte
leta efter examens-kläder. gick skit men hittade massa annat trevligt!

- Snygga shorts, H&M 198 :-   
  

Rosa linne 49:-  vitt linne 98:-  H&M                                        
    

- Blommigt linne 98:- H&M      
 

   
  Rengöringsprodukter- Neutrogena ca: 69:- st. Lipsyl samt
  underbara skavsårsplåster: Apoteket. Mascara 98:- 
 Dagcreme 89:- natt creme 79:- från Nivega Visage. H&M

Nu sitter jag här och förbannar mej över att lits bussarna inte har
någon luftkonditionering i bussarna. Förstå vad man blir  iriterad..
Märkte det idag! folk som tränger sig före en i kön, jag tål inte sånt.
Det kan jag reta mig på så jag får gallfeber.. Pansionärer, pfff...

Nu blir det fiiiiiiika!
& lite vatten så man inte svimmar pladask här på golvet.
Vore lite tragiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0