Jobb-uppdatering..

Någon valde att prata mig till döds inatt.
Så jag har sovit sammanlagt 4 tim inatt!
5.50 var jag uppe och hoppade. Duschade och så
innan mams skjutsade mig till jobbet. Slutade 15.15.
Så kom mams så åkte vi på ICA och jag fick fruktsallad och
Chiquita
jordgubbs-banan smoothie. muuuuums!
Btw, tror jag börjar bli kaffemänniska :|
hjälp!


-  Kan ingen ge mej en årsförbrukning av domhär!?
Pretty please.. :)

Kom hem. snarkade lite i soffan tills jag vaknade av mammas skrik.
- Emiilia Emilia kolla på tv:n. Din förra sånglärare är med
i den här nya satsningen Hitmakers!
what tänkte jag.

Sant som att jag heter Kristina i mellannamn var det.
Jag har sjungit med han i högstadiet i ungefär 3-4 år..
Kändes helt konsigt att se han på tv:n..
Det var i alla fall två st. av dom som var intresserad av hans låt Hold on.
Så han fick två projekt att välja mellan. Ett i Norge och Ett i svergie.
Dock var han tvungen att ändra produktionen lite på den.
Vad roligt att se någon man känner komma så långt :) Good luck Anders!


Kommentarer
Postat av: tove

Bitch Pleasea! :P

2008-05-17 @ 21:53:10
URL: http://touvalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0