Jobb, sova & äta.

Är ungefär vad jag hunnit med idag yes :)
Tove kom hit en sväng på kvällskanten..
börja diskutera lite smått och plötsligt
kom vi in på resor. Våra mammor samt
deras vänninor ska åka på en weekend-tripp
till London i mitten på September!
Blir man avundsjuk lr blir man :(

Rätt vad va så kom vi på de, men vrf skulle inte vi också kunna åka dit?
Some n härlig liten mini semester sådär innan skolan börjar :)
Det där med Bulgarien resan blev lagt på is då ingen av oss
egentligen ahde så mkt pengar. Men vi hittade värsta billiga fyndet
på både boendet och flyg i London. Så då kan vi lägga pengarna
på att handla tills vi storknar istället! :) Åh Tänk er, American Apparel, Topshop
och massa andra budget fynd.. Aaah. Forfarande lite saker vi måste
kolla upp innan vi bestämmer oss. London kan ju vara en av världens härligaste städer..
Återkommer med besked inom kort! :) lalalala...
Säger ingenting säkert än då jag måste kolla över ekonomin och tove jobbet..

London and Oxford street here we come!




Nä nu jävlar hörni! Har nyss tagit
sömntablett från hälsokost så tänkte borsta gaddarna
och långsamt börja föra mig mot sängen :)
För säkerthets skull om jag skulle somna mitt framför dumburken här..
Tuuungt länge! haha..
Imorgon ska jag och siista gå
lite på stan och kolla in vad jag ska önska mig till my birthday :)
På tisdag är det 2 weeks left! Sen är jag 17.. iiiho.. 

Natti natti på er alla läsare!

Kommentarer
Postat av: emilia

JAG VILL KOMMA PÅ KALAS! <3

2008-05-19 @ 11:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0