I'm back in the game :)

Och idag sket jag vad hon på hälsocentralen sa.
Hon tyckte jag skulle ta uppehåll från min träning 3-4 veckor.
Så jag skulle hinna återhämta mig riktigt så att man kropp skulle orka med..
Men ni vet att, efter 2 veckor kände jag att det faktiskt får vara nog.
Så gues what, idag var jag och gymmade. 45 min blev det bara
då det kanske inte är göör bra att köra igång jätte hårt efter en lång vilo-period.
Det var sjukt skönt, och nu är jag hyfsat mör i kroppen :)
Yeees, härligt nu är man tilbaka gen.. Göttans!  :)



Även att dom öppnat Skopunkten här i stan!
Dom öppnade i fredags självklart var jag & thess
och kikade läget idag. Hittade ett par jätte fina gula
sommarskor med öppen tå :) perfekt kanske
man hinner lyckas få lite brunfärg så man inte
ser ut som ett levande lik!. Vore lite tragiskt :)

Nu jävlar i min själ ska det bli lite fart på mig,
ska fortsätta och skriva färdigt min Kulturella kartläggning
i Människan Socialt kulturellt. Sedan ska jag fortsätta
läsa ut Engelska boken som för övrigt är triiist som ett fanskap..

I alla fall, känner att jag blev på bra humör
efter träningen, var nog det som fattades :)

Nu ska jag hämta mig något att dricka
för att jag inte ska törsta ihjäl och min lipsyl
om inte mina läppar ska bli sådär härligt fanisiga
så det svider som ett as :)

Tack och bock ladies
and gentelmen's!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0