Heey people :)

Sitter här på Bibloteket på skolan
och ska precis ta och börja med min Orsaks-analys..
Som ska handla om hur man tar kontakt!
Jag antar att jag måste testa mina teorier om
jag ska kunna tipsa folk om dom sedan:) haha.

Jätte trevlig onsdags kväll med the girls!
Vi kirrade tacos, pratade tills det blödde i öronen
på varandra. Kikade på Grey's naturligtvis :)
Sedan följde jag med hem till thess och sov där!
7.15 var vi uppe imorse, lr ja. Thess klev upp då och duschade.
Jag var tvungen att snosa 10 min för att inte vakna upp död. * skämt åsido* :)

Någnting att se framemot. Nästa helg :) party party!
Hyfsat uppspelt inför de, kommer bli mega roligt!
Blir alltid så när det är saker och ting pågång.
Blir jag sådär barnsligt glad.. Gillar fart och liv! :)
& naturligtvis är jag lika mogen som en 5-åring.
Som vanligt :) När jag jobbar så pass mkt som jag faktiskt gör nuförtiden,
så ser man framemot saker på ett annat sätt än vad man gjorde förut :)

Nu måste jag fortsätta med skolarbetet!
Sola idag kanske?, vi får se.. Btw, har hittat nytt
ögongodis på skolan nu. Aah. Mysigt när man har någon att
spana på :) haha.


Här snöar det som ett arsle, skittrist väder
och askallt.
Hoppas det ni andra får en fortsatt trevlig dag i af!
Take care ya all!


Kommentarer
Postat av: den andra emilian!

ögongodis, let me know darling!

måste ses något. miss you.

2008-05-15 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0