Hand i hand

Vem ska jag nu vända mig till när allting krashar?
Vems härliga, poänglösa skämt ska jag skratta åt nu om inte dina?
Vem ska nu oroa sig för mig som du gjorde?
Vem ska någonsin kunna ersätta dig..
Ingen kan spela dig bättre än du..

Hur ska jag kunna se folk i ögonen och säga att jag inte har någon pappa.
Hur ska jag kunna le när jag egentligen inte vill,
Hur ska jag kunna låtsas när jag ser hur verkligheten är.
Men framförallt hur ska jag kunna klara av dethär, utan dig.

Jag begär inte att ni ska tycka synd om mej, gör inte det.  
Det är inte mig det är synd om..


- För jag måste, måste släppa taget..

För just nu, ska jag lägga fokus på de bra minnena vi har haft tillsammans..
Och börja förbereda mig på att vi två inte längre har något mer att säga varandra.
Jag arbetar på de, inom en kort tid. Vill jag kunna säga:
- Du och jag är nu officielt klara med varandra.


" I gues that it's time to realise. I'm a big girl now,
and big girls dont cry. I have do manige this on my own.
Cause in the end, it's all that matters. That I am going to
finish this all by myself."



Kommentarer
Postat av: Anonym

för all tid i världen finns för att detta ska kunna ordna upp sig. jag kan inte säga att jag förstår hur det känns, för det vet jag inte. men jag kan ana. och jag ställer alltid upp för dig emilia. vem är min bättre hälft om inte du! emilia och emilia till slutet liksom. that's it! <3 i love you.

2008-05-11 @ 18:20:02
URL: http://constaninjas.blogg.se/
Postat av: Anna-Klara

önska jag kunde hjälpa dig på nått vis, men jag vet inte hur? säg till om det är något så hjälper jag dig, vill inte att du ska må dåligt, jag vill hjälpa dig med allt, så att det blir bättre! finns alltid här om det är någonting! älskar dig fröken Nordlöf!, kommer alltid att vara vi. Vad alla andra tror spelar ingen roll, jag håller fast vid dig och släpper aldrig taget, mig bliru inte kvitt av i första taget. Ska till en jävla masssa saker då :D never ever baby! <3

2008-05-12 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0