Gårdagens underhållning

Jadu den bjöd på mkt :) haha..
Klev upp på morgon och insåg
att det var ett strålande fint väder
med sol och värme! tiden gick
och när vi precis slutat skolan för dagen
började det mulna och spöregna rejält!
Det regnade lite halvt hela kvällen men
som tur var fick vi uppehåll när girlsen och jag
skulle till och grilla. tack för det! :)
Senare vart de drag.
Hujeda mig, ooooohh. Vi hade verkligen en jätte trevlig kväll
tjejer, det blir att göra om :) En lite annorlunda men jävalusus rolig fredags-kväll brudar!

För enligt mig, skapade vi många nya fina minnen att tänka tillbaks på, aight? haha...
Kommer förmodligen bilder senare lr så länkar ja :)


- Dagens ha-begär. Guuuuud...

Idag vaknade jag i princip död. 10.00 stod det på klockan..
Kl 4 kom jag hem imorse till mormors lägenhet..
Kändes som jag hade sovit endast 5 min. Aja, lika bra att kliva upp tänkte jag.
Var ändå tvungen att sticka iväg till thess och hämta mina saker innan hon skulle
med bussen hem till Svensta! Drog upp rullgardinen, skinande sol med 25-30 grader.
Helt otroligt! Inte kan man ligga inne och sova en sån dag,
då får man gaska upp sig oavsett om man vill lr inte! Så gick till thess
sedan for jag hem duschade, åt och gjorde mig i ordning för en träff
och fika med barndomsvän Caroline Blomqvist..
Vi fikade på Paus och jag drack en hallonsmoothie! :)
Nu sitter jag härhemma i Lit hos kära mamsen..
Väntar på mat, känner att jag börar bli lite otålig. :)

Eurovision ikväll? njä, jag la av med det
sedan jag såg Irlands bidrag. omg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0