Första skoldagen på 6 veckor!

För alla som undrar! Jag körde inte i diket
och jag kvaddade inte bilen när jag övningskörde igår.
Så, då var de utrett :) Kändes faktiskt helt okej, skönt att vara tillbaka i
det "gamla mönstret" igen så att säga..
Få lite rutin på tillvaron! :) Började skolan vid
9.35 idag, slutade kring halv 3! Sedan for jag ned på staden
in till Kicki på Studio Lila. handlade lite smått.
For hem till Lit, hann bara fika så bar det iväg igen!

image210
- Naturläkemedel från Hälsokost: sömntabletter, Scampo & balsam från Lanza
 samt glanssprayen! och naturligtvis express ansiktmask med apelsin! :)

Skulle iväg till pappa coh hämta kläder och lite annat smått & gott.
Det kändes verkligen jätte konstigt. rensade verkligen rubbet därinne.. Happ tänkte jag,
nu bor man hos mamsen numera! Inte illa de, för har man en farsa som är korkad
kan man inte mkt göra åt! Acceptera läget liksom.. Jag menar, vad kan man göra?
Dock är det relativt tufft att vara en tonårsdotter på snart 17 år och
veta att man kanske inte har sin pappa kvar så länge till..

Nog med det! :) Nu ska jag, Kalle och mami ut på en cykeltur 
samt en träff med familjen norlings!

image211
Till middag idag lyxade vi till oss med blåbärspannkaka.. muuuuums.
Även att jag är avundsjuk för att Tove & hennes familj åt surströmmig! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0