En dag närmare fredag.

Yeah thats right, nu närmar sakta men säkert
helgen snart. iiih :) Även att Sandra fyllde år idag! Congraatz.
Så på Engelska lektionen åt vi tårta :) ÄVEN
att Frippan fyller nu på tisdag. Och jag tisdagen efter :)
& sen A-K offcurse.. Kom på det nu, tänk om jag kunde lära
mig datum till alla födelsedagar. Jag är urusel på det!
De enda jag minns är syrrans födelsedag. och att mams
och paps fyller år i mitten på September. Ja, skärpning Emilia!

Drack denna igår! Supergod..
Blårbär & hallon. Inget socker lr konserveringsmedel.. :)


Ikväll blir det middag med Norlings*
blir lite packa för att sedan åka in til stora staden
och sova i mormors lägenhet då hon åker till Turkiet tonight :)
Blir lättare, så kan jag göra mej i ordning där innan jag far till
thess med brudsen imorgon kväll.. Älskar verkligen att vara
i mormors lägenhet. Man får verkligen riktiga hemma-vibbar
när man är där. Sånt är gööör härligt :)
Tänkte även sola en sväng :) (Om tiden tillåter) Annars får man väl
stiga upp tidigrae imorn bitti. SKÖNT!
Nu börjar ajg känna paniken komma krypande, nu vill jag bli brun! Baske mej.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0