Hyfsat mör i kroppen idag..

God kväll på er allihopa! :)
Nu har jag sett till att fått min blogg flyttat till den nya plattformen..
Så numera heter sidan
http://publishme.se Fått höra av en del
att den nya desginen inte är så omtyckt. den verkar lite krånglig enligt mej.
Vi får se hur det går med dethär inlägget helt enkelt! :) det lär väl märkas om inte annat ? :)


Helvetes vilken fart det har varti mej de senaste två dagarna, blir ganska imponerad själv.
Jag & Emelie var och tränade hårt gympass på Fristilen igår, eftersom jag legat av mig lite med träningen
nu på slutet med tanke på praktiken och allt tänkte jag ta igen det nu!

Sovmorgon idag, började 12.05 härligt, härligt!
Idrott första lektionen, Boxning! Då sken jag allt upp lite grann :)
Vill verkligen börja med det igen, men meningen är att man ska gå två & två.
Ingen är väl lika hurtig som mej I gue's :( haha..  Åkte hem med lits-bussen och
var hemma runt 16.15 så jag lagade middag. Det blev ungsbakad lax samt potatis!
Och avokado naturligtvis, hur gott är inte det på en skala?


Seeen for jag in till ö-sund city och sooolade, så sköönt. jag vill hinna bli brun lagomt
till sommarstarten och helst till min födelsedag. Tar inte sådär jätte allvarligt på att man
lättare kan få hudcancer av solarium-solning. Dokc ska jag ta det varsamt för säkerhets skull!


- Solarium Ocean heter det där jag solar :)

BTW, jag glömde nä'stan. Gårddagens I-landsproblem.
"att-jag-nästan-kissade-på-mig-på-bussen". Jo, jag är helt allvarlig.
Inget skämt. det var verkligen nått utav de värsta jag nåägonsin varit med om.

Heeeeregud vilken jobbig situation jag hamnade i där. :)
sådärja nu har ni fått ert roliga!

Fruktsallad nu, yeees lr föresten,
kanske en smoothie? jaaaaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0