- Valborgsmässoafton

image208

Blev så fullt upp för efter i onsdags när jag jobbat färdigt..
Raka vägen till staden för att hinna äta& duscha
innan brudarna skulle komma hem!..
Jätte skön kväll verkligen.. Kvällen fylldes
både av dåliga och bra minnen! Anna-klara
Emelie och Thess bidrog till den oförglömliga kvällen!
Samt mkt kärt återträffande med gamla bekanta. sånt gillar vi!
Ursäkta min tråkifa version av valborg men, tänker inte
dalta på allting i minsta lilla detalj :)
Där sluter beskrivingen av Valborg för mej :) secret you know!
Men man kan som sagt inte få allt :) ? Mystrevlig dagen-efter-valborg med Emilie i a f. :)
Vi klev upp gick iväg på Tages och käkade på Sibylla offcurse :)
Sedan gick vi hem. la oss i bäddsoffan coh småglodde på Cityakuten!
Somnade igen :) Sen for jag hem till Lit, vi grillade :) muuuums.

Idag Följde Lucas med mej in till stan, skulle köpa lite nytt.
Inhandlade nya lösögonfransar, concealer samt Ny rouge :)
Skulle även gå & köpa frisör scahmpo, balsam. Kicki tipsade
mig om någon kanpanj dom hade. Dock vare stängt!
Sedan for jag iväg och körde ett hårt gympass, blev helt slutkörd.
image207



Imorgon ska vi Till Sundsvall och handla ..
Med stora familjen! Nästan så man skulle kunna kalla oss
för Taikon ? :) haha..
Hejdå oorginella Östersund & Hej Gina Tricot & Zara :)
Om ni ursäktar så ska jag faktiskt gå och kissa!
( för jag antog att den iformationen var i depsperat behov av :))
Även att jag är hyyyyfsat trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0