Shit manhattan..

Dagens tack går till underbara Tove Norling
för den fina blogg desginen :) Pratade med
henne på telefon igår när hon plötsligt blev uppspelt
och sa- Emilia, Emilia! jag har gjort en sak till dig.
Kilar upp en sväng sedan så ska du få se.
Dum som jag är trodde jag det var godis, men det var bättre jö :)
Ser att du har lite talang ändå sista! Har i princip umgåts med
denna damen hela helgen, åkte hem och träffade mami to.
Sedan kollade jag & tove på melodifestivalen, vi buade för perelli
och heja på björn gustavsson istället :) Synd är det att du ska bo ända bort i
ghetto lit, när jag jämt är i staden. Men det ska vi ändra på när vi flyttar.
Vilket vi btw gör nästa helg!! iiiiih, jippi :) nu ska jag dra mig, för att laga lite käk
innan jag stryper någon på fläcken. & sedan ska jag fortsätta läsa ut min bok,
P.S. I love you.. 

Så nu tar jag väl tillfället i akt och passar på att tacka fröken Norling
för en trevlig helg, du är totalt jävla underbar! tro mig jag menar varenda ord.
I love you my sista.. ♥

image129
- please don't kill me, du har ju icke gett mig någon annan bild.
Föresten, ser du top notch ut!



Kommentarer
Postat av: Tove

Jahadu Emilia, vad ska man svara på det här förutom desamma!? Du är lika underbar du systeryster!
Men ja han ju int fixe klart me topbilden så den hamne rätt där uppe. Gör det sen när ja ses nästa gång i din nya lya! Wiowio, där ja för övrigt kommer häcka restan av mitt ösd-bundna liv.=) Och bilden kommer ja icke ens kommentera. Du har ju all rätt att lägga ut den eftersom jag nyligen la ut en ypperligt vacker bild på dig sovandes i bilen på min bilddagbok. oj, dehäringa vart långt! Men puss påre så syns vi på påskafton! "MENDUURÅ!"

2008-03-21 @ 00:02:51
URL: http://touvalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0