Sen uppdatering..

Heregudars, känns som det var år sedan
jag inflikande någonting här. ;S Har bara haft så otroligt mkt
pågång, hela tiden. 200 på raksträcka 24/7. :)
min påskhelg blev för övrigt som uträknat, bajs.
Så på måndag kväll var det en utmattad emilia som sussade
till redan vid nio snåret.. NU känns dete i alla fall som man har flyttat in..
till och med på bara 4-5 dar har vi lyckas komma ihop oss härhemma
ett flertal gånger. Igår rensade vi entligen luften och det kändes skönt att
få pusta och verkligen känna sig, ahh hemma. Min lilla place är nästan helt
färdigt, mamsen har beställt sovöverdrag och gardiner. ska köpa till lite
sen. kuddar samt några lyktor att kanske hänga i fönstret..


Fredagen blev hellyckad, men än så länge är det en secret.
Passar i alla fall på att tacka tove my love och girlsen för en trevlig kväll!
här var min jacka-oufit som jag köpte på rut med flera!
dock är min svart. Passar lättare till saker & ting. 399 spänn! yummi..

image133

Idag känner jag mig lite seg, klev upp, åt frukost & duschade. Somnade igen.
Sedan kom Veronica och Marica och hämtade mig! Vi for en sväng och fikade lite grann.
Kan lugnt säga att så mkt som jag skrattade på de två tim, har jag inte gjort på månader.
Fy vad goa ni är! jag känner mig så hemma hos er.. Så idag hyllar jag våra minnen tillsammans!

Tänk att lovet börjar gå mot sitt slut redan, känns som det bara har börjat?

Nu ska jag gosi-gosi lite med tuuvis..
Dagens tack till att papsen har fått upp datorn med internet..
känner mig lite halv ensam utan de. Jobbigt att hålla sig till tv:n hela tiden.
man vill ju kunna ha lite alternativ så man kan variera sig ju. true? Nu ska fråga om
papsen kan montera upp min laptop! då kommer det bloggning så det skriker om ett.


ta hand om er allihopa,  laater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0