Promenix med Tuvis och Marica!

Yepp, kl 9 var jag uppe imorse också!
Följde med pappsen en sväng på loppisen..
är inte mycket för sånt jah tyvärr, hittar aldrig nått.
Och om man nu skulle göra det, tar det en jäklarns tid!
Åt lunch hos mormor sedan gick jag på promis med tuva-luva
mitt snuttmonster! Det skulle bli en långpromenad men tror det bara
blev en halv, strosade runt lite inne på Åhléns och kolla bokrean!
Sedan svängde jag in på Domus, enda som var öppet.
Rätt som det var dök Marica upp, med en snilleblixt vaknade tuva,
Så vi fikade och tuvis fick lite gröt! Det är så skönt att vi kan umgås igen
Marica, visade även henne nylägenheten våran! samma reaktion som mig :)


En utomordentlig härlig mys-pys dag med andra ord.
Nu ska jag på konsum och köpa nån mix till fiskgratängen. :)
Blir laga mat själv för far skjutsar syrran och hennes vän till Klövsjö!



image106
- aj love you! du bidrar med det lilla extra till min värld!


laater everybody ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0