näsan rinner och jag är sjuk!

Hej bloggen! :)
Kan ni gissa vad, tron't på fan jag har gått & blivit sjuk. suck*
Fast å andra sidan har jag bara mig själv att skylla! Det är då själva
fan att jag aldrig lär mig att klä på mig ordentligt när jag går ut.
Vad härligt, halva sportlovet borta för att jag är för dum för att förstå
att det är vinter och inte sommar.. Åh jag är så trött! men jag kan inte sova.
Även om pallar upp så jag har 3-4 kuddar, så känns det som jag ska
hosta upp lungorna och hasmandlarna! Det är liksom skräll-hosta också,
så det rispar till i hela bröstet när jag hostar, ibland till & med när jag nyser.
Man kanske ska de det från den ljusa sidan! Nu fick vi användning för alla
pappersnäsdukar som mamma köpte dollar store :) hah. Hädanefter lovar jag
att jag ska klä mig efter vädret. jag ska försöka i a f. Nu ska jag försöka stoppa
i mit lite mat, känns inte så kul då jag tappat både smak& luktsinnet. Samt
ska jag smörja in nästippen min med lite idomin, den är hyfsat röd vid dehär laget :)

Till er alla andra som är sjuk krya på er, ska försöka med det jag också!

image118  image119       image121

image122             image124

image125 - dehär har jag levt på idag!

laaater ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Men Emilia! Du blir ju sjuk hela tiden ju.. SKÄRPNING! puss honey

2008-03-10 @ 17:13:36
URL: http://touvalu.blogg.se
Postat av: Tove

ska på utbildning på onsdag. här är det snabba puckar serrö! puss tillbaka sis!

2008-03-10 @ 20:21:40
URL: http://touvalu.blogg.se
Postat av: Therese

Krya på dig och bli frisk snart!

2008-03-11 @ 16:22:48
URL: http://panhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0