Jajemänsan, det var de..

Jah, nu är tiden kommen och igår natt sov jag min
sista natt här i lägenheten på frösön.. Det ska bli såå
härligt att flytta. Ett helt eget litet näste alldeles för mig själv!
Can't wait! So exited. men.. vi har bott här så länge & jag har
många minnesvärda minnen härifrån, så på ett sätt
känns det lite trist, sorligt att lämna dehär!
Fast, nu kommer jag kunna skapa nya underbara kanske
dubbelt så bra minnen som jag fick här.. Hur somhelst så
är alla mina saker nerpackade, ska packa ner lite glas, proslin, sånt jocks.
Så tack Fjällgatan! du har givit mig mkt.. trodde aldrig jag skulle behöva säga dethär..
men jag kommer att sakna dig kära lägenhet..


B t w. Grattis till min syster som fyller 13 år idag!
Så ikväll blir det "stora tjocka släkten" , samt massa tårta. yummi!
Även att alla säkert ska ha mega roligt i helgen, jag ska däremot jobba hela helgen samt
måndag! hoppas ni andra får en dunderhelg med spännande påtåg.
(mer än vad jag kommer att  få i af).. Hej & hopp för er andra och bajs för min helg!

image132
- concratz my sister!

laater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0