Great day!

image107
- 910603  emilia kristina nordlöf

Fick besök av Fröken Tove norling idag!
Följde med henne en sväng när hon skulle 
lämna in sin balklänning för lite omshysteringar.
Härlig lunch på tehuset med våra favo, panini samt chokladmilkshake.
Det känns det är lov nu kan man svulla bäst man vill!
Vi åt spagetti & köttfärssås, tittade på nylägenheten och vi
satt och vred oss av skratt till Björn Gustavsson.
Mycket skratt glädje och lycka idag! Tack, det behövde jag.
Sedan lyyxade vi tills oss och gjorde hallon&banan smoothie
med jordnötsmör och banan toast! Vet att det låter motbjudande
Men det smakar helt ärligt som en bit av himmelriket.
Blev lite tittning på GOSSIP GIRL to :). kära min gud :)

image108

Far och jag kom ihop oss här på kvällskvisten. Nu är vi sams och glada.
Även om det strulat tills sig på sistone, så älskar jag dig pappa över allting annat!
Du är min förebild och jag ser upp till dig, jag behöver ditt stränga sätt för att jag ska
kunna bete mig som riktigt folk. Nu är jag utmattad och ska sova! Ibland är det skönt
att få gråta lite, släppa ut allting. Även om jag mår prima nuförtiden.
Finns det fortfarande saker som man måste ta itu med!
För imorgon kommer emiilia svedlund till mig för en underbar "skämma bort sig kväll"
Vi ska äta god mat, se på härliga filmer, skratta ikapp och ha roligt helt enkelt!
thanks darl. for keeping me up :)


Känner det ibland, vad härligt det är att känna sig sådär sprudlande glad och energisk!
Kunna känna att varje litet problem behöver man inte lägga all sin energi på.
Lära sig att saker och ting är inte så komplicerat som det ser ut.
Har lärt mig att det finns ingen mening i att spela något spel,
man ska leva i verkligheten, i nuet och inte i någon fantasivärld!
Allting kan inte vara tipp topp form jämt & ständigt.
Det kommer alltid finnas saker och ting som går fel,
olika problem som vi måste lära oss att tackla.
Hur som helst är jag glad över att vara just, jag!


Även att jag idag tänkte skicka en hälsning till mitt fadderbarn i Afrika,
närmare bestämt Sierra Leone. Foday!  Hoppas du & din familj har det bra därnere.
Att veta att du får ha det bra, låter mig veta att i alla fall ett barn kan växa upp tryggt!



take care laater ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

TACK för gårdagen! underbar och smaskig dag..:) puss systeryster!

2008-03-05 @ 14:19:03
URL: http://touvalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0