Det kan löna sig att bjuda till lite grann ibland, faktiskt.

image134  image135

Om jag ska vara helt uppriktig, så tror jag att det faktiskt lönar sig om man
försöker lite sådär extra ibland. Tror inte ni det? Tänk efter, blommor t ex.
Vad det kan göra mkt! Det kan få en att känna sig så uppskattad och sedd.
Ibland kanske det är våran tur att ge tillbaka för att visa våran tacksamhet. 
Just drf köpte jag blommor till min kära mormor igår som alltid ställer upp för mig!
Ser till att jag, emma och mamma mår bra är det som är viktigast för henne..
Hon är för snäll & skämmer bort oss för jämnan.. Likdant gäller mamsen.
Hon sätter alltid sina barn i första hand! Tänker jämt på vad som är bäst för oss..
Jag är glad att jag har en sådan fantastisk stöttande mamma & mormor så det anar ni inte!
And remember, det är aldrig försent att ångra sig.

laaater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0