Vet ni vad det är för dag idag?

Det  är dagen som vi alla har väntat på..
Dagen som jag och tove har längtat till
i snart 3 månader.. IDAG är det premiär för den efterlängtade
Sex and the city premiären! Åååh jag längtar verkligen så.
Så snart blir det ut och gräva i garderoben efter något
passande att klä sig i till premiären. Blir middag på Paus innan..
Så kan lätt säga att den här dagen kommer räknas till en av sommarens bästa. :)



Midsommar blev helt okej! Det var grillning med Erik, Daniel och Jennie!
Heltrevligt, eftersom jag och Jennie spöade grabbarna i Kubb två gånger på raken..
Bäst är vi! Vart film sedan på kvällskanten, sedan var dom så vänlig och sjutsade hem mig
och hämtade Tove på vägen!. Tummen upp för MIdsommar, verkligen :)



Kikade på systers bilddagbok igår och fick se en bild på kära gamla paps.
Det sved det gjorde det..Ibland undrar jag varför inte allting kan gå tillbaka som det var förr?
Varför kan inte jag få ha både en mamma och en pappa.. En riktigt Svensson familj
är vad jag skulle vilja ha,.. Att se mamma och pappa bo tillsammans igen, se dom vara gifta igen.
Men samtidigt så vet jag att man inte alltid kan få som man vill. Hur skulle de se ut om jag var som
alla andra? Alla som känner mig vet att de aldrig skulle funka :) Skönt är det att man har gamla goda
minnen att tänka tillbaka på. VIssa har inte ens de.. Antingen så kommer jag och pappa en dag att bli
sams. Eller så är det såhär det kommer vara.. Som tur är har jag lyckats hantera dethär.

Och idag vet jag att det inte är mitt fel att jag har en pappa som är en idiot :)
Det är hans fel, hans problem och inte mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0