Vad ska man säga?

Igår tog "lilla" Tove studenten. Det kändes hur märkligt som helst.
Nu märker man verkligen att alla runtomkring håller på att växa om en,
rejält. Jag har nyss fyltt 17, liksom vad får man göra då? Svar: Inte ett jota.
Folk tar körtkort, dom tar studenten, dom fyller 18 och går på krogen!
Det är miljontals år tills jag ens hamnar i närheten av de där känns de som..
jag menar, wiii jag har gått ut ettan. Guud vad mkt att hurra för! :) haha.
Heregud vad de är mkt klag över mej, naturligtvis blir det min tur snart också.
Det vet jag väl! Det är bara det att när jag har fått för mig nåonting, då sätter de sig på hjärnan.
Och jag släpper de inte förrän jag har fått som jag vill ha :) Enivs my ass!:)



Härlig kväll igår, träffade många bekanta.
& även att ajg och Carro ska ut imorgon.
Vi hittade några äldre grabbar där som bjöd med oss på
Vollyboll imorn kväll :) kan blir roligt!

Nu ska jag ringa coh telefon-terra kalle
så det blir nått käk i dethär huset inom de närmsta halvåret! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0