Summer vacation!

Johmen då var vi här igen!
Och den här gången är det lite som har hunnit förändras..
t ex jag har gått ut ettan! :) det är sommarlov och på Söndag
ska jag och Tove äntligen iväg på Premiären av Sex and the city! 
Vi kom överens om att vi ska klä oss i det bästa vi har och
gå ut & äta middag innan! Det här ska firas storslaget vill jag lova! :) 
Jobbade idag. Jobbar även mån-tors. 8-16.. Sedan börjar mitt sommarlov på riktigt!
Jiiippi!.. Har nyss suttit och glott ihjäl på Sex and the City säsong 5, som min otrorligt
underbara morbror inhandlade åt mej i födelsedagspresent :).. Sånt gör mej glad..

Tänk allt fantastiskt jag ska göra i sommar..
Åka till Sundsvall på Gatufesten, gå på Storsjöyran!
Och åka till götet och hälsade på Familjen Norlings..
Allting känns bara så himla bra just nu! Allting flyter på, i lagom takt så även jag hinner med! :)



Är det så att jag börjar på att bli lite cynisk?
Så pass att jag och Carrie Bradshaw kommer att hamna i samma båt? Who know's..

Det finns också en annan sak som jag har tyckt varit för privat
för att ta upp här i bloggen.. det finns en han med i bilden! :) Jopp, det gör de..
Jag vill så väldigt gärna! Jag vill så gärna få det att funka, jag vill att det ska bli något..

Dock återstår ett stort problem, jag.
Dethär med förhållande och grejer har aldirg varit min starka sida..
Det blir för trångt och jag känner att jag får inte nog med utrymme för att
hinna tänka efter hur jag känner.. För mig är det svårt att vara i ett förhållande.
Jag kan ingenting om sånt, för jag behöver den här friheten att kunna vara för mig själv ibland..
Jag behöver det för att samla mig..
För en gångs skull, låt det inte gå åt pipsvängen.
För en gångs skull låt det inte bli skit bara för att det är jag. Skänk mig bara liite tur!

De senaste 2 åren har dethär med kärlek inte funkat
sådär jätte utmärkt för mig. Det kan bero på att jag inte satsar allt..
Men om man inte vill satsa allt då ? Tänk om man vill göra det steg för steg!
Är det fel att göra det på ett annat sätt än vad som påstås vara "de rätta" ?

Tänk om man faktiskt vill bryta mönstret och inte bara vända kappan efter vinden?

Funderingar är sånt som kan göra oss komplett galen!
fast vem är egentligen inte det :) ?

Niight night bloggen, take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0