Här har vi mej i ett nötskal..

När hjärtat tvekar och gör tvärtemot vad hjärnan säger åt en. Hur ska man bära sig åt då?

Vad ska man lyssna på..Ska man gå på den gamla hederliga magkänslan eller ska man helt
enkelt låta den delen som sköter tänkandet ta över? Vilket av de två alternativen låter mest trovärdigt?
I kärlek finns inga konkreta regler, bara sånna där osynliga som vi tkr att alla bör veta om..

Varje gång jag påbörjar något lyckas jag aldrig avsluta det..
Det är som om något flåsar mig i ryggen för att jag ska skynda mig att ta tag i det innan det är försent.
Från början känns det alltid så rätt, sen dröjer det inte länge förrän känslan av
förrvirring kommer krypande.. Jag stannar upp, och inser då att det är bland det dummaste man kan göra.
Stannar man upp, då börjar man fundera.. Man funderar kring det och man vrider och vänder på
det åt alla håll och kanter för att hitta utvägen.. Till slut blir man tokig..

Föhållanden skrämmer mig, tanken på att vara så nära varandra. Vara varandras allt.. Det går inte.
& giftermål ska vi inte ens prata om.. Naturligtvis saknar jag känslan att ha någon som omfamnar en..
Känslan av trygghet bland allt kaos..

Grejen är att jag tror på kärlek, på riktigt. Det gör jag verkligen!
Jag tror på att jag en dag kommer att hitta mina prins och vi kommer leva lyckliga i alla våra dar.. I a f nästan.
Men om jag ska uppleva allting nu, vad ska jag då se framemot när jag blir äldre?

Det kommer en tid när jag kommer att förstå dethär också, det vet jag..
Än så länge är jag ung, frisk och lycklig! Och jag tänker leva livet medans jag har kapaciteten till de..
Ingen har rätt att dömma mig för det, Så länge jag står och andas tänker jag leva mitt liv på mitt sätt!
Bara för att man väljer att handla annorlunda ibland betyder inte det att man inte vet skillnaden
mellan rätt och fel. För det gör jag, jag vet det myckert väl ska ni veta..




En äng kan inte blomma förevigt, vi däremot kan fortsätta leva vidare..

Så stå på er brudar, uppnå era målsättningar.
Och var noga med att försäkra er om att  ingen är bättre på att vara du än just du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0