Stum

A det är jag verkligen..
Jag får nästan inte ur mig ord..
På tv:n för ett tag sen visades Oprah..
Gästade gjorde Celine Dion, den kvinnan kan sjunga.
Jag får gåshud och jag ryser när jag tänker på hur jag satt
där framför skärmen och kände nackhåren sakta reste på sig..
Att jag aldrig tänkt på hur bra hon är på att sjunga..
Varje gång de spelar My heart will go on från Titanic är
det som man flyter iväg till en annan värld.. Jovisst, kanske
jag överdriver en aning..  Föredrar annars helst annan musik..
Dock är inte dethär heller dumt...
Tänker inte neka till att hon kan ha en av de bästa rösterna i världen!
Jag håller med "pappa", Celine dion har en väldig röst.

Oprah är härlig, jag ser mer än gärna hennes program!
Vad tycker ni om henne? :)



Celine Dion - Beacuse you loved me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0