Stressig dag med mkt att uträtta..

Idag minnsan har fröken varit  hurtig, så effektiv.
Vilken talang, vilket drag!

Hahaha skämt åsido där hörni :) Nej men effektiv har jag vart,
riktigt skönt faktiskt att fått så mkt gjort på bara en dag...Otroligt :)
Nu sitter jag här alldeles utpumpad och ont i alla muskler och leder..
Inte ska jag klaga heller, nejnej.. Lite shopping feber får vi alla ibland!
Guud vad jag har handlat, börjar starkt fundera om jag har allvarliga problem
med dehär med handling? hah. fniiiss.. Skulle jätte gärna plocka fram kameran
men det mesta är i tvätten så om jag ska vara ärlig så ids jag inte :)

Kötpe ett startkit från i.d. idag på Skönhetscenter, hoppas på bra resultat
så man kanske kan köra på det i fortsättningen! Är verkligen jättenöjd!


- i.d. bare minerals

Mormor och jag tog en tur till Birsta och Ikea igår över dagen!
Själv blev jag överlycklig då ajg fyndade massor på Gina Tricot,
Monki, Cubus, Ur&Penn samt andra stores..
SKÖNT med lite andra affärer för omväxlings skull.. :D
Idag följde Tove med mig på stan, shoppade järnet idag också..
Lite grejer innan det blir Gatufesten nästa vecka.. Ni vet,
smink, tågbiljetter och såndärt... :D

De kommer gå svinigt mkt pengar.
Stod och tittade på kontoutdraget idag och blev nästintill grinfärdig..
Sen slog det mig, men vafan nu är det sommar och semester om man inte
ska slösa nu när fan ska man göra de då? :)
Ska man hålla på och tänka så då blir det ingen semester!

Tvättar som en tok nu, sen ska jag roa mig med att
sortera mitt nya smink i min nya necesär!. iih :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0