Skäms för dålig uppdatering!

Ja, men vet ni hur fullt upp jag har haft sen i torsdags eller?
Ooooh, det är inte klokt.. Som sagt helt okej kväll i Torsdags då
det var Student-dax naturligtvis.. Ännu roligare hade vi i lördags.
Vollyboll mtachen gick, jag tänker inte ljuga. Käpprätt åt helvete :D
Aja, Beach vollyboll är såå mkt roligare äm vanlig! Halka runt i sanden och grejjer, det är najs!
Fast huvudsaken är väl att man hade roligt, hah och det hade vi juh? :)
Lr, dom hade åtminstone roligt åt oss. :)  Blev lite småparty senare på kvällen!
Nämner inga namn så men jag tycker att jag och Carro platsar ganska
bra med de äldre grabbarna! I alla fall kom vi så bra överens att det blir återträff igen, snart.
Vi får se, tiden får utvisa helt enkelt!



Shit hörrni! Utgång på Fredagen, skolavslutningen.
Känns helt overkligt, nu har man liksom avklarat ettan. Känns som det var igår man stod där i
klassrummet och stammade fram vad man hete och vart man kom ifrån..  Vi har haft sjukt
roligt jag och klassen! Det blir grillfest på Torsdag kväll med klassbrudarna och lärare..
Kan det bli skönare stämning än så?! Icke sa nicke! Sånt gillar vi, aah det gör vi!
Nu är sommaren här, och stämningen är görhärlig!

Tog ledigt från school Både Idag och imorgon för att hjälpa
mams på macken lite, mkt att göra nu inför sommaren och allt.
Helt slutkörd kan jag tala om! Har gått omkring och haft mega-ont
i magen hela dagen. Ja, den tiden ska väl komma nån gång den också antar jag.
Ibland är det rent utsagt förjävligt att vara tjej! Nej, buuh för de!
Ska ta mer bilder till helgen, jag är verkligen riktigt kass på de!
Behöver lite pepptalk trorja,  haha.


Nu ska jag fika lite nybakade amerikanska muffins
som morsan har bakat innan jag kryper till kojs!
Då jag öppnar imorgon måste jag upp 05.00. AAJ!

Puuuuss och godnatt den här bjuder jag på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0