Serious moment..


Fanfanfanfanfanfanfan...

Lika bra att det kommer nu än till veckan, lr när som helst..
Jag vill se dig stå där i dörröppningen på gamla kära fjällgatan igen
och säga Hej miilan, med världens fånigaste flin.. Världens töntigaste look..
Och vara världens bästa pappa..
 

- Pappa älskar dig Emilia, det gör jag även fast jag inte säger det tillräckligt ofta..

Jag är stark annars och jag håller modet uppe!
Men bloggen inte idag, inte idag..

Den här dagen är väntad, det visste jag.. Ändå är jag överaskad.

Du kunde konsten att  göra vilken skitdag som helst till något bra..
En dag. Ska du komma tillbaka och allting ska bli som vanligt igen..


Bevisa motsatsen. Försök att bevisa att jag inte är något att ha.
Du kommer aldrig att lyckas.. För jag är något att ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0