Forever21

Åh, Sofi farhman kan
ju göra en av världens underbarste tidningar.
Ni vet vad jag snackar om, Sofis mode
Längtar till varje måndag när den kommer ut.
helt otrolig bra tips! Även att jag önskat
mig prenumeration av Veckorevyn. iiiih! :)

Nu har jag provat att
kleta in benen med en massa hudkräm
och lindat plastfolie ovanpå! :)

Ja, jag läser Blondinbellas blogg och fick lite inspretion därifrån.
Vad tkr ni om henne? Hon verkar väldigt ytlig utanpå
och jag är ganska säker när jag säger att jag aldrig tidigare
stött på en så bortskämd människa som henne. Jag menar komigen,
bruden du är 17 år. Kanske dags att lära sig ta lite ansvar? men under de, tror jag faktiskt
att det finns något vettigt.. Hon är har i a f en grym självkänsla, kanske till och med lite för mkt.
Brukar läsa hennes blogg nästan varje dag..  Kanske är det så att man dömmer för fort?
Vad vet jag :) Ambitiös är hon i alla fall! & målinriktad..
Det beundrar jag! Visst är jag ganska utåtriktad och ambitös jag med.
Men det finns alltid saker man kan bättra på!

Besök denna sajt, helt underbara klänningar.
Funderar på att beställa därifrån. Dock är jag lite
anti att beställa från nätet, och speciellt om dom skickar de från USA t ex.
men det känns säkrare när man vet att den är ganska omtalad. :)



GÅ IN HÄR
www.forever21.com

Imorgon är det, ja vad är det imorn?
Emiiiilias födelsedag! jippi ka yey!


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

gillar nog mer hennes syster frida, hon känns mer natulig

2008-06-03 @ 00:21:56
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Chefen

Innan du bloggar borde du kanske ga en kurs i svenska for invandrare, annars kand som SFI ,for din svenska ar helt javla vardelos.

2008-06-03 @ 00:50:28
Postat av: Emilia Kristina Nordlöf

Chefen - Tack! :) ibland kan jag snudda vid tangenterna så jag får till en massa bokstäver som inte ska finnas där! Ingen fara, nu har jag ändrat. & du föresten, hur vore det upp du skulle ta och växa på dig lite innan du kommer tillbaka? :) vad sägs om de!

2008-06-03 @ 08:49:55
URL: http://baanankaka.blogg.se/
Postat av: kristina kittelsen

hahaha nej nej sofi farhman har en syster som heter frida :P

2008-06-03 @ 10:06:54
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0