Dagens låt

Försov mej imorse, naturliiigtvis.
Aja det löste sig till de bästa och
när jag kom hem från jobbet.
Tog jag en lååång härlig dusch
med peeling, hårinpackning samt massa annat mumsigt..
Provade min nya Venus Breeze! Funkade göör bra! Så tummen upp för den:)
Nu doftar jag så himla gott att jag faktiskt måste skryta lite också, kan behövas de ibland:)
Nu blire face-mask och en smoothie, men NAMN!

Hursomhelst, räknar ner dagarna nu.
På tisdag mina vänner fyller Emilia Kristina Nordlöf 17 år!
Hurray for that!

Dethär får bli avslutningen på detta inlägg för idag!
kalla mig gammeldags men den här låten är gör skön. :)
Over and out my friends!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0