Tiderna förändras

Du gör mig till en bättre människa, och det är ordgrant menat..
Du är den enda som har lyckats sätta mitt hjärta i gungning så att det hamnar i obalans..

Ibland ligger jag vaken för att vara säker på att jag inte ska ha glömt
bort dig när jag vaknat.. För att vara säker på att allting inte bara är en fantasi..

Vi kan vara varandras misstag..
Jag är hellre osams med dig än att inte få vara nära dig alls..

Dethär är inte som vanligt.. Dethär är på riktigt, och det händer mig..

Tar och slänger med ett klipp på samma gång också!
Underbar är bara förnamnet..

 
Eva Cassidy - Fields of gold



Kommentarer
Postat av: Anonym

nu vill vi ha en liten update här :)

2008-07-19 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0